Tuesday, December 9, 2014

Polis Selangor Buru 15 Individu Pergaduhan Ketika Menentang Vietnam

SHAH ALAM: Sejumlah 15 individu diburu bagi membantu siasatan berhubung insiden keganasan semasa perlawanan separuh akhir pertama Piala AFF Suzuki 2014 antara Malaysia dan Vietnam di Stadium Shah Alam, Ahad lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Mohd Adnan Abdullah memaklumkan kes terbabit akan disiasat mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.

Beliau meminta individu-individu dalam foto yang dipamerkan supaya tampil menyerah diri untuk membantu siasatan, selain orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai insiden berkenaan.

"Kita tidak boleh kata mereka ini suspek kerana masih dalam sia
satan. Kita masih dalam proses kenal pasti mereka untuk bantu polis siapkan kertas siasatan," kata Mohd Adnan pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam hari ini.

Dalam pada itu, beliau turut memaklumkan polis sudah menahan sembilan individu atas pelbagai kesalahan.

"Sembilan tangkapan telah dibuat, tiga ditahan dibawah Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya, seorang untuk tujuan siasatan dan lima atas kesalahan kecil kerana memiliki pembakar suar," ujarnya. -Awani

1 comment:

  1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPUR 4D SENIN 16 FEBRUARI 2015 DENGAN ANGKA [5329] Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 JUTA. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terima kasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda












    Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPUR 4D SENIN 16 FEBRUARI 2015 DENGAN ANGKA [5329] Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 JUTA. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terima kasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda

    ReplyDelete